Qantas ihre Billigfluglinie Jetstar bauen ihre inneraustralische Dienste aus
http://www.qantas.com.au/regions/dyn/au/publicaffairs/details?ArticleID=2009/dec09/3999
http://www.etravelblackboard.com/showarticle.asp?id=100185&nav=130
Wie schafft ein A330-200 die Strecke von Australien nach Südeuropa (von einer Zwischenlandung steht da nix)?
Wenn es eine Zwischenlandung gäbe, dann könnte man doch aber auch nach Paris etc. fliegen!?
http://www.qantas.com.au/regions/dyn/au/publicaffairs/details?ArticleID=2009/dec09/3999
http://www.etravelblackboard.com/showarticle.asp?id=100185&nav=130
http://www.heraldsun.com.au/business/jetstar-adds-more-planes-flights/story-e6frfh4f-1225807118747Apart from these additions to the airline's fleet Jetstar also plans to acquire up to five A330-200 wide-bodied airliners with deliveries due to begin in late 2010...
Some of these jets are being earmarked for the carrier's long awaited launch into southern Europe, where the carrier will seek to build a new market with Greek and Italian nationals who would pay as little as $1200 return to fly to Rome or Athens....
But Paris services which are also on the carrier's agenda will have to wait until the airline gets the first of its new fleet of yet-to-fly Boeing 787s-9 series extended range jets because the A330s fall short of the fuel range to go further than cities on the Mediterranean.
Wie schafft ein A330-200 die Strecke von Australien nach Südeuropa (von einer Zwischenlandung steht da nix)?
Wenn es eine Zwischenlandung gäbe, dann könnte man doch aber auch nach Paris etc. fliegen!?
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